Design Thinking Foundation

Obtine certificarea A4Q Design Thinking Foundation Level!

Descopera procesele de baza de Design Thinking prin acest curs recunoscut international si acreditat prin A4Q

Cursul ofera o bază de înțelegere care să permită adoptarea proceselor alternative de Design Thinking ca modalitate de solutionare si inovare in business folosind mentalitatea unui arhitect, empatia și experimentarea pentru a obține soluții inovatoare centrate pe om.

Valoarea pe care Design Thinking a adus-o organizațiilor - inovația, cresterea  vânzărilor și a brand-ului, performanța și adaptarea afacerii, avand in centrul dezvoltarii  utilizatorul final si munca colaborativa. 

Detalii curs

Cui se adresează

Oricui dorește să înțeleagă teoria Design Thinking și cum să aplice această abordare centrată pe om pentru a maximiza rezultatele de business

Product Owners

Scrum Masters

Product Managers

Software Engineers

UX Designers

Designers

Business Analysts

Team Managers 

Ce trebuie să știi

O buna intelegere a mediului de business, a gandirii explorative, a muncii in echipa si cunostinte de limba engleză. 

Ce vei învăţa

Acest curs explorează abordarea Double Diamond, abordarea Stanford d.School 5-Stage, si Design Council. 

Cursul este menit sa faciliteze luarea deciziilor bazate pe gândirea inventiva sistematica, gândirea logică și probabilistică. 

Veti invata aplicarea principiilor si proceselor de Design Thinking pentru inovare în dezvoltarea produselor si serviciilor, in modelele de business și in strategia de piața. Vei capata o intelegere de ansamblu, din punctul de vedere al tuturor părților implicate intr-un proiect, si vei invața sa gasești soluții relevante și acceptate, cu riscuri minime. 

Cost
Taxa de înscriere este de 4000 Lei

Pretul include costul cursului si costul examenului de certificare cu A4Q

Poţi plăti eşalonat, în două sau trei rate | Beneficiază de politica noastră de reduceri | Vezi ofertele mai jos.

Structură Curs

Modul 1 – Design Thinking - Introducere  

Modul 2 – Practici de baza in Design Thinking

Modul 3 - Abordari Design Thinking: The Design Council 3 H, Double Diamond, d.School 5 stage approach

Modul 3 – Design Thinking Tehnici 

Reduceri

Early Bird

10% discount dacă te înscrii cu cel mult o lună înainte de începerea cursului. | Reducerea se aplică la achitarea integrală a taxei de înscriere.

Loyalty

10% discount pentru foşti absolvenţi Academia Testării | Nu se cumuleaza cu alte reduceri.

Friends will be friends

10% discount daca înscrii un grup de 3 sau mai multe persoane. | Nu se cumuleaza cu alte reduceri.

Company discount

10% discount pentru companiile care înscriu un grup de 3 sau 4 persoane. | Pentru grupuri mai mari de 5, scrie-ne la contact@academiatestarii.ro.

Programă Curs

1. Introduction to Design Thinking (10%). Learning objectives for Introduction to Design Thinking

1.1. Define the nature and characteristics of Design Thinking

1.2. Demonstrate an understanding of the rationale for Design Thinking

1.3. Identify the core elements of the Design Thinking mindset:

1.3.1. Collaboration

1.3.2. Customer centricity

1.3.3. Outcome focus

1.3.4. Creativity

1.3.5. Experimentation

2. Fundamental Design Thinking Practices (15%). Learning objectives for Fundamental Design Thinking Practices

2.1. Describe the following Design Thinking practices:

2.1.1. Empathy and perspective analysis

2.1.2. Research and investigation

2.1.3. Divergent and convergent thinking

2.1.4. Experimentation and prototyping

2.1.5. Visualisation

2.1.6. Validation

2.1.7. Assumption identification and testing

2.1.8. Iteration and continuous learning

3. Design Thinking Approaches (20%). Learning objectives for Design Thinking Process

3.1. Demonstrate understanding of the Design Council approach

3.1.1. The Design Council 3 H approach

3.1.1.1. Head: Problem solving

3.1.1.2. Heart: Humanity centred

3.1.1.3. Hand: Practical skills

3.1.2. The structure and stages of the Double Diamond

3.1.2.1. Discover

3.1.2.2. Define

3.1.2.3. Develop

3.1.2.4. Deliver

3.2. Demonstrate understanding of the d.School 5 stage approach (Stanford)

3.2.1. The stages of the d.School 5 stage approach

3.2.1.1. Empathise

3.2.1.2. Define

3.2.1.3. Ideate

3.2.1.4. Prototype

3.2.1.5. Test

3.3. The design thinking macro and micro processes

3.3.1 Problem space

3.3.1.1 Macro process: Empathise, Define

3.3.1.2 Micro process: Investigate, Model, Evaluate

3.3.2. Solution space

3.3.2.1. Macro process: Ideate, Prototype, Test

3.3.2.2. Micro process: Ideate, Make, Check

4. Design Thinking Techniques (40%). Learning objectives for Design Thinking Techniques

4.1. Describe the structure and application of the following Design Thinking techniques

4.2. Explain the rationale for using each of the following Design Thinking techniques within the stated Double Diamond stage

4.2.1. Discover

4.2.1.1. Service safari

4.2.1.2. Empathy map

4.2.2. Define

4.2.2.1. Customer journey map

4.2.2.2. Problem framing

4.2.3. Develop

4.2.3.1. Service blueprint

4.2.3.2. Assumption reversal

4.2.4. Deliver

4.2.4.1. High and low fidelity prototyping

4.2.4.2. Feedback capture grid

 

Descarcă programa în format PDF

Înscriere